Thursday, February 17, 2011

Single is Better than Couple..

Single is better..
Biarlah saya single dulu..
Sebab dulu saya pernah couple..
Saya dah rasa macam mana couple..
Biarlah saya single dulu..
Apa yang saya nak buat tak ada yang melarang..
Tak ada yang mengongkong lebih dari mak saya sendiri..
Biarlah saya single dulu..
Saya suka keadaan sekarang..
Saya boleh buat apa jer..
Berkawan dengan sape-sape jer..
Orang kata berkawan biarlah seribu..
Kan..kan..kan..
Single is better..
Saya suka kan nya..
Hidup saya lebih bahagia..
Walaupun saya single tapi saya masih ada kawan-kawan..
Single is better..
Tak ada rasa jeleous jeleousy nie..
Saya rasa lebih senang..
Single is better than couple..
Biarlah saya single dulu..
Merasa alam single sebelum meneruskan ke alam yang baru..
Sebelum bertemu pemilik hati yang sebenar..
Tapi yang pasti saya cuba untuk tidak lalai..
Saya cuba untuk tidak leka..
Dengan mainan dunia yang makin banyak..
Biarlah saya single dulu..
Mungkin yang nyata kita single
Tapi kita tidak bersendirian..
Siapa kata kita bersendirian???
Kita tak pernah bersendirian..
Kita masih punya Dia..
Biarlah kepada DIA kita mengadu, meluahkan segala rasa..
Biarlah kepada DIA kita menangis,
Kerana selagi ada DIA di hati,
Kita tidak akan pernah tersesat..
Tak kan ada rasa kecewa..
Kita juga akan tenang dengan mengingatiNYA..
So, single is better than couple..

0 comments:

Post a Comment

sweet corn